HUJŠANJE

FIT DO POLETJA

Ko se pomladi pojavijo lepi dnevi, večina začne razmišljati o morju in prihajajoči sezoni kopalk in lepega telesa. Super bi bilo to poletje izgledati fit, kar pomeni ne samo imeti manj kilogramov in biti brez odvečne maščobe. Z dobro kondicijo in veliko moči, boste imeli tudi več energije za poletje aktivnosti, pa še sosedje bodo govorili o vas.

ODLOČITEV IN CILJ

Prva je vaša odločnost, da si želite spremembo. Kakšen cilj ste si zastavili in kako ga boste dosegli, pa je odvisno, za kakšno spremembo ste se odločili. Cilji morajo biti postavljeni in načrtovati morate proces spremembe ter to postaviti kot prioriteto. Ne sme vas nič zavesti, kot na primer, saj zdaj pa sem zadovoljen sam s sabo, a kljub temu vsako jutro gledate hlače, ki ste jih včasih oblekli, danes pa na njih ne morete zapeti gumba, pa čeprav je pas že precej ožji. Da bo pot lažja si poiščite prijateljico ali prijatelja, osebnega trenerja, glasbo, lepo okolje ali kaj drugega, ki vam bo v pomoč, da se boste redno udeležili vadbe. Ko boste dosegli zavidljive rezultate in se bolje počutili, vam brez vadbe živeti več ne bo, saj se boste na vse navadili in ugotovili, kako je življenje bolj kvalitetno in predvsem lažje, če ste fit. Vsakokrat znova pa si ponavljajte, da ste najmočnejši takrat, ko vam motivacija popusti, a vseeno najdete moč in odidete na trening

PRVI KORAK PRI HUJŠANJU

Za začetek ne pozabite. Eden najboljših trikov za preoblikovanje telesa je, da si začnete pisati vse kar ste pojedli in popili in seveda napisati količino dnevne aktivnosti in spanja. Tako boste že s tem korenito posegli v prehrano in aktivnost, ter se zalotili, koliko dejansko ste pojedli in se gibali na tedenski ravni. Tako se boste prvič zalotili, kaj vse je bilo narobe v dnevu in posledično mogoče ne bo potrebno prav na nobeno dieto. Prav tako si boste tako lažje izračunali kalorije, če že sledite kakšnim aplikacijam, ki vodijo skozi hujšanje in pomagajo pri telesnih spremembah. Moj recept pa je, začnite z vadbami za moč, od pol ure do 45 min dnevno. To počnite vsaj trikrat tedensko in vmesne dni hodite, tekajte, kolesarite ali si izberite vam priljubljeno aktivnost, ki bo povečala vašo kondicijo in izboljšala srčno-žiljni sitem. Če bo poleg tega vaša prehrana pravilna, se bo spremenila tudi vaša postava.

PREHRANA ZA HUJŠANJE

Začnemo se prehranjevati zdravo in dodamo gibanje. Telesu damo vsa hranila, ki jih potrebuje v nekoliko manjšem obsegu kalorij, kot ste jih zaužili do sedaj. S kvalitetnimi hranili in zdravo spremembo življenja brez skrbi pridemo do želenega cilja. Že sprememba preživljanja popoldnevov, ki jih iz neaktivnega spremenimo v aktivnega, bo vaše telo porabilo kar nekaj kalorij več, ki bodo dovolj za zmanjšanje telesne teže. Mišice bodo postale aktivne, če pa boste v prehrano dodali še dovolj beljakovin, pa bodo spremembe še toliko bolj očitne, da vam bodo zavidali tudi prijatelji. Pazite koliko shujšate na teden, saj pri veliki izgubi kilogramov lahko nehote izgubite tudi težko prigarane mišice, ki vam bodo še kako v pomoč pri hujšanju. Zato poskušajte zaužiti 1,5 g beljakovin na kilogram telesne teže. Kar pomeni, če imate 60 kg, morate dnevno zaužiti 90 g beljakovin. Najbolje je, da jih razporedite čez dan, v tem primeru lahko v 4 ali 5 obrokov med 20 in 30 g na obrok. In koliko je to hrane – 20 g beljakovin na obrok. Npr. piščančji file vsebuje na 100 g približno 24 g beljakovin, kar vam zadostuje za obrok, kateremu brez skrbi dodate zelenjavo.

O prehrani za hujšanje, več v naslednjem članku, v kolikor pa potrebujete pomoč, pa nam lahko pišete na info@tomazkucler.si